sobota 19. února 2011

Tento týden jsem si konečně řekla,že se podívám na všechny filmy,které sem měla v plánu shlédnout.Takže teď moje TOPka filmů za poslední týden.

127 hours.Že jste ještě tenhle film neviděli ? CHYBA! Určitě všem doporučuji.Je to takový ten film u kterého se smějete/brečíte/ a jste napnutí.


The Tourist.Ano kritika na thle film je velká,ale mě to prostě bavilo.Benátky,Johny Depp,Muse.Myslím,že to je krásná kombinace.Btw. Angelina tam je zastraceně krásná.

 

The Social Network.Hodně pozdě,ale přeci.
 

 Moje jasné plány : Black Swan a The King´s Speech



3 komentáře:

  1. Ach na toho Turistu som sa tesila... ale jaksi sa mi to nechce kukat ked je to ma take naprd hodnotenie...

    OdpovědětVymazat
  2. Black Swan musíš vidět. Krása krása.
    127 hodin prozkoumám!:)

    OdpovědětVymazat
  3. the social network je super film!!

    sleduj muj blog:

    http://yesterdaywasafairytale.blogspot.com/

    :)

    OdpovědětVymazat